onsdag 23 februari 2011

sol inne, vår i sinne

Jag vet, jag borde plugga på de totalt 73 föreningar jag måste lära mig namnen på tills imorn, men det är preci lika tråkigt som att plugga franskaglosor. (Linnéa, om du läser vill jag INTE ha någon smartiskommentar om hur mycket du älskar glosor och språk, tack....) Så jag loggar in till facebook. Dum idé. 

Jag är ett stort fan av converse, även på FB, som nog många andra, men jag vill till skillnad från många inte alls ha vita. Nä färg ska det vara och helst flera på samma sko. Lägligt nog har ju converse börjat med en säkert noga uträknad kampanj genom att lägga upp massa nyheter på sin fansite. HA BEGÄR!!! De här fick mig att börja söka bland deras kollektioner, under fliken bilder:


Så efter lite rotande, typ två sekunder, finner jag att de har en kollektion med grinchen!


Helt utan hänsyn för att jag inte alls kommer kunna ens drömma om att få tag i ett par, pengamässigt eller tidsmässigt. Jag gråter lite innomords. (Ganska mycket faktiskt, så min inre sol blev ännu mer undanskymd av februarimolnen.) Dock kommer väl våren tids nog, med eller utan ett par nya cons, i år också. Idag snöade det några cm igen... mutter...

P.S Hoppas ni förlåter mig om jag lägger upp fler bilder på skokonst närmaste dagarna.D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar