måndag 21 februari 2011

förlåt...

Jag vet att de tär tredje inlägget idag, men jag har tråkigt och en viss ung herre han före in i duschen. Skönt om två veckor när man har egen toalett och egen dusch - på typ 1,5km totalt men petitesser. Jag längtar! Längtar, längtar, längtar, längtarlängtar, längtar LÄNGTAR! :D Fast jag kommer nog sakna sandby-borna lite gran. Jag får nog komma och hälsa på om jag vill iofs.

Jag pratade precis med mamma och såhär ser nu min födelsedag ut:
- 8.00 Säkerhetsföreläsning (förhoppningsvis med tilltugg i form av tårta utlovad av Erik och Pelle)
- 10.00 Matlabföreläsning (viktig då hon i princip går igenom vad vi ska göra på tentan...)
- Lunch + Mamma och Johan kommer ner med ett flyttlass!
- EM = Flytt
- Tidig kväll: Fördrink inhandlad av MOI!
- Senare kväll: Middag med familjer plus extrafamilj (påmin mig att det nog är dags att boka bord snart om vi ska få plats alla...)
- Sen kväll (dvs. innan datumsbytet) SOVA.
- Tidig lördag: Upp och plugga...

Planeringsfreak, jag? Nä det menar ni inte.

P.S berättade för mamma om i lördags. Jag skulle förklara anledningen till att jag var hemma i fas med soluppgången. Det löd såhär.
Jag: När vi var klara med städningen var ju klockan halv fem och då var det bara två timmar kvar tills min buss gick. Sen var det ju några som gått upp för att ha sexa i bastun så jag...
Mamma: Va sa du, hade de sex i bastun?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar