söndag 27 februari 2011

alldeles alladeles...

...ung. Ja, det var lite så igår. Jag tror att jag kan ha varit yngst på middagen. Skumt men väldigt trevligt. Jag tror att det kommer bli ännu trevligare när man faktiskt har tid att engagera sig lite mer i sektionen. Just nu så tar sexet all tid och hur mycket jag än skulle hinna med båda så har jag insett att det nog är nästan omöjligt att göra en fåret Dolly. 

Gårdagen var iaf väldigt lyckad. Jag insåg att jag i mörkret av min ovisshet trott att jag varit på bal innan. Jag är ledsen alla 92or som ser fram emot gymnasiebalen i vår, men det är låååångt ifrån sådär askungevackert och fint som det ska vara. 

Nu ska jag försöka undvika att plugga någon timme till sen är det dags att sparka sig själv endan och ta tag i sitt liv. Det hade varit lite enklare om man kände sig lite stressad inför matten och inte var fullt så ångestladdad inför kemitekniken. Tror jag behöver göra en exempeltenta i vardera ämne. Förhoppningsvis jämnar det ut någon sorts balans.

(Mindre än en vecka kvar till flytt och födelsedag!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar