lördag 15 januari 2011

A Ticket to Ride

Det var ett tag sen jag skrev nu. Vilket innebär att det inte hänt så värst mycket antar jag. Jag har börjat träna, två gånger denna veckan. Klapp på axeln för det! Jag stickar mer än aldrig förr. Idag där emot har tiden ägnats åt en viss maskeraddräkt.

Det är Pontus som har inflyttningsfest ikväll. Tim Burton står för temat och det gav idésprutan där uppe nya krafter inför året. Inspirationen flödade och jag tror at jag hade tio förslag inan Julia kom med det ultimata; en gyllene biljett. Så det är vad jag sysslat med idag. Det tog fyra timmar, men oj vad värt det! snyggt som tusan kommer det bli. Jag lägger in lite smakprov så kommer det nog fler bilder imorgon. Då får ni även se min fina beatlles-look!

'till then


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar