måndag 3 januari 2011

kanske inte mer än rätt

Man förstår att man inte är helt frisk när mammas sambo kommer hem och frågar om man har gråtit. Jag vet att jag har något i kroppen när jag bara nyser två gånger per nysning, men ofta. Jag vet att jag troligtvis blivit smittad av de tre levande biologiska vapen som bor hos min far när jag, som vanligtvis hatar det, blir sugen på ett glas juice - troligen av c-vitaminbrist. Då är det fruktansvärt frustrerande när det inte bryter ut.

Det ligger sådär lite i bakre delen av gommen och irriterar så man får harkla sig varannan minut. Så det är ansträngande att gå upp för trappan men inte så att man kan ligga i soffan och äta glass och se en tionde vända av OC en hel dag. Fruktansvärt frustrerande för jag vet av erfarenhet att så här kan jag gå ett tag. Jag håller dock tummarna för att det bara ska försvinna. De är typ blåa nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar