torsdag 20 januari 2011

Bra dag

Idag har varit en riktigt bra dag. Varför:


  1. Jag hade trevligt sällskap till skolan.
  2. Jag lyckades hålla mig vaken hela första föreläsningen, även om det var matte som är sjukt sövande - även om det är mitt favoritämne. 
  3. Jag lyckades att INTE stuka foten när jag trampade snett på väg till nästa lektion.
  4. Jag fick tillbaka 140 kr från hadderåterbjudningen! 
  5. Vi blev färdiga med alla övningsuppgifter på Kemitekniken efter bara en timme.
  6. Vilket gjorde att jag han göra klart matten innan jag tränade.
  7. Som var spinning och så fruktansvärt härligt och utmattande.
  8. Som en bonus var det stjärnklart när jag gick från bussen (och fullmåne på köpet!)
  9. Nu har jag stickat hela kvällen! (Klar med Vktors 20-årsmössa - bilder kommer.) 
  10. Nu är jag härligt trött och ska snart sova och imorn går jag till tolv - sen ska jag köpa garn! 
Om man ändå kunde härleda en ekvation för hur man ska lyckas ha såna här dagar varje dag. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar