torsdag 27 januari 2011

Svisch, svosch, svisch svosch

Ni hör rätt när ni lyssnar till titelns ljuva sound. Jag har precis betalt en resa till Chamonix - Argentièr i april! Det kommer bli så grymt så att jag kan knappt sitta still när jag tänker på det. Jag och Hanna har nu pratat om den här resan i två veckor och kommit fram till att det inte går att missa en sådan chans. 6300kr och helpension(?!?!?!). Det är ju så att man undrar vad som är fel...

Detta var något som Linnéa inte var allt för sen att snappa upp. Trots hennes försök att tänka djupgående och ekonomisk på situationen så kunde min största favorit-gloober trotter inte kunde motstå. Det tog inte mer än tolv timmar efter att jag lagt fram idén förrän jag fick ett sms med bokningsnummer så jag kunde sammankoppla våra bokningar. Det är skönt när man känner sina vänner för väl!

Nu ska jag sova för jag är trött. Jag har spinnat. Jag är duktig. Detta är helt ok att uttrycka när man inte längre bor hemma och har en mamma som kan skina upp och berömma en. Pappa sa dock att han var glad över min nya framgång i självdisciplin.

Sov sött, dröm om småkryp du mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar