torsdag 28 oktober 2010

IQ-fiskmås


Jag vet inte hur det gick till men efter tentan ändrades karraktären under mattelektionerna något totalt. Jag tror det kan ha något att göra med vår underbara föreläsare men det kan också ha att göra med att vi inte fattar ett skit. Vi flummar rätt mycket nu. Så här brukar det se ut under andra halvan.


Mitt hår stod på ända i timmar, blir det inte lättare snart tror jag att jag svimmar. Inte nog med det, så som jag sliter mitt hår kommer mitt huvud bara vara fullt av sår.
Vad som fick våra hjärnor att snurra och magarna kurra. Vektorer jag hatar så därför jag de ratar. Vilket jag ångra lär den gången jag är tvungen att på egen hand plugga in det här.

Hanna Karlsson, trevlig prick. Vi börjar ofta skratta med endast en blick.
Men det här är väl självklart?! Eller???!
Så slutligen dagens citat som fick mig att sätta i halsen och fälla en tår.

"Så om ni har fattat de här tre alternativen så har ni fattat allt!" Patrick Nordsjö

Ouch... JAG FATTAR INGENTING!!!!!!

1 kommentar:

  1. han heter nordveck:p Men jag tror du fattar det, för både jag, daniel, micke och lite andra tyckte det var en rolig kurs som vi fattade. så du får fråga om du inte fattar.

    ps. man vänjer sig till patrik snabbt, det man inte inser först är att han är mer pedagogisk än du tror ds
    /bugge

    SvaraRadera