onsdag 13 oktober 2010

OJOJOJ!

Sätt ett kryss i era tak för jag har sprungit idag! Det blev väl inte mer än runt tre kilometer och det tog ganska avsevärt mycket längre tid än det borde gjort, jag går inte in i detaljer, men jag har börjat. Jag är heller inte avtänd att dra på mig de nya löpartightsen, som hittills bara tjänat sitt syfte som vanliga tights  (sjukt sköna...), och ta mig ut på löparspåret igen. Troligtvis en runda på lördag och söndag. Nu ska jag komma i form. Jag firade med en parisare som Birgitt trugade i mig. Hon går på offensiv nu när jag har sagt att jag ska bli nyttig...

Annars går det ganska bra med att försöka att inte småäta så mycket. Ska nog börja med förlängt lördagsgodis, det vill säga endast söta saker på helgen och vid festliga tillställningar. Så ska vi nog se till att den där balklänningen sitter lika fint som i somras om tre veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar