tisdag 5 oktober 2010

Hoppsan hejsan vad tiden går

Nu när nollningen är slut fick man genast se till att ta tag i plugget. Det är därför jag inte skrivit... för att jag har varit så flitig... hrm, typ. Om sanningen ska fram så är jag inte alls så flitig men nu känner jag mig i alla fall lite nöjd över mig själv för jag har skrivit den där sammanfattningen på processen för svavelsyra som jag ska ge de stackars gruppmedlemmar som ska hålla vårt muntliga föredrag. (Låååång mening.) Jag han även alla tal idag på matteövningen. Jag börjar fundera på om jag valt fel utbildning. Matten är sjukt kul! Nu håller vi på med trigonometri. Löv it!

Allt som hösten lider börjar jag känna att det här med singellivet inte alls är så peppande. Vad gör jag åt saken, jo jag äter en massa saker, nyttigt som onyttigt, och nu har jag lite svårt att knäppa mina favorit jeans. Förvisso de jag ärvt av min lillasyster på nått mirakulöst sätt, men ändå. Det är dags att börja träna. Emma ska bara bli frisk från sin femte förkylning i rad!

Nu på torsdag åker jag hemhem och det ska bli otroligt skönt att träffa alla igen. Hipp som happ så hade det gått sju veckor och innan man vet ordet av så är det väl lussebak och midnatt råder. Jag längtar faktiskt lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar