söndag 26 september 2010

Ekonomioroliga föräldrar VARNAS!

Idag åkte spenderarbyxorna på när jag och "min nya storasyster" tog bilen till Nova Lund. Det är få gånger per år man känner att man faktiskt har råd att go totaly crazy och faktiskt köpa det man vill ha. Jag ska skona vissa känsliga läsare och bara nämna det jag är mest nöjd med, fullständig lista kan fås per mail! (Nej mamma jag skickar inget mail till dig, och inte pappa heller.)

- Nya träningstights! (Nu ska det bli träna av.)
- Jag bara råkade springa på en brun sjal med dödskallar precis innan jag skulle hem... (jag kommer troligtvis leva i den ett tag)
- När jag skulle in på Glitter för att köpa diadem (jag har blivit brutalt trött på min lugg...) hittade jag en dödskallering. EN DÖDSKALLERING!!!!!

- Sen jag var liten har jag varit ruskigt förälskad i ett par kängor. Madicken-kängor kallade jag dem. Ingen vet hurdana kängor jag har menat. Först för några år sen kom Mary Poppins-kängorna men det var ju inte rktigt det jag sökte. Förra året kom de grova kängorna, som jag älskar, men de är inte Madicken-kängor. Idag bara råkade jag springa på dem. På Din Sko, visserligen i plast vilket innebär att de inte kommer hålla en evighet tyvärr men de är perfekta. Jag är så glad =)

Lyckad dag måste jag säga.

1 kommentar:

  1. Nu lyckades jag kommentera! Fina fynd Amanda, jag blir själv shoppingsugen när jag ser dem, men måste vänta en månad på lönen. Ha det bra! /Karolina

    SvaraRadera