onsdag 22 september 2010

Duktigt!

Jag har cyklat idag igen! Det var väldigt skönt, känner mig helt slut i kroppen, vilket är bra för då kanske hjärnan är fit for fight till kvällens försöka av färdighetstestet i matte. (Försök ett...)

Om det nu går att krama ut några sista droppar från den, jag har haft en femtimmarslab idag igen. Det är intressant när man inser att man gjort en hel serie spektroskopiska mätningar och pippeteringar till höger och vänster utan att tänka en enda tanke. Då börjar man undra om det finns något kvar innanför pannbenet eller om det frätts upp av salpetersyran trots dragskåp och otrolig försiktighet. 

Jag har även fått magsår, därav rycket att cykla till skolan en dag då man börjar åtta och slutar sex. Jag är därför ganska nöjd med mitt val att ha två lugna vita veckor framför mig även omFolk försöker övertala mig att gå på S.Y.N.D (avslutningsslasken). Det hade varit kul men min stackars kropp behöver nog vila upp sig lite.

Här kommer nu de där bilderna jag lovade för nu ska jag snart äta och påbörja kvällens plugg.

Såhär fin är jag i min cape och nollan skymtas, kättingen iaf. Om ni undrar varför jag är så röd i ansiktet beror detta enbart(...) på att jag placerades precis vid en stor kandilaber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar