fredag 8 oktober 2010

Guldfiskar i all ära men seriöst??

Jag vet att jag kan ha lite svårt att hålla käften men så här bokstavligt? Jag har fått ett gummiband emellan käkarna på vänster sida så nu går jag och öppnar och stänger munnen som en guldfisk. Det är liksom en sådan där rörelse jag gör automagiskt och inte tänker på. Folk på stan tittade väldigt underligt när jag var ute och gick med mina bröder och idislande som en ko. Dock är jag allt annat än bitter, även om jag vet minst en som kommer skratta ganska gott när jag kommer tillbaka till KC. Det är nämligen bara två månader tills jag blir av med plåthandeln i munnen för gott!

Resan hemhem har alltså börjat strålande och det är mysigt att träffa alla igen. Speciellt Saga. Vi har pusslat, bygt sandkakor, lekt monster vilket innebär att jag har sprungit runt som en gorilla och hävdat att jag skulle äta henne till middag och hon sprungit runt och gapskrattat "igen, igen!"

Nu ska vi dricka skumpa och äta kantarellsmörgås till förrätt för att fira föräldrarnas impulsköp av hus. =)

1 kommentar:

  1. tror det är mer än en som kommer skratta med dig åt dina gummiband, har själv haft dem så jag vet hur det är//bugge

    SvaraRadera