torsdag 22 september 2011

90-talet ringde...

De vill ha tillbaks sin powerpointpesentation!

I extremt behov av nya högtalare. (Damn you dad som tidigt lärde mig skillnaden på bra ljud.) Till min studenbudgetts lycka är det inte så dyrt med hyfsat bra datrhögtalare, men seriöst, någon måste ju ta en titt på deras marknadsföring. Creatives högtalar-demo... Jag vet faktiskt inte om jag sa skratta eller gråta. Känner på något sätt att jag kanske inte riktigt är målgrupp för varan. De riktar sig nog till personer som fortfarande är kvar på 90-talet där allt med en "cool" musikslinga och en lyckad powerpointpresentation var high-tech. Mina häftiga högtalare har förvandlats till något skrattretande och troligtvis blir det mer efterforskning i högtalarfloran innan jag äntligen kan få höra ljud från båda hållen igen, med eller utan läkt öra.

http://se.creative.com/products/popup.asp?product=18732&nav=productDemo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar