torsdag 3 mars 2011

Million dollar baby

Aerobicdance var ju inte min grej kom jag underfund med här. Det var där emot box-pass. Jag riktigt kände hur mina aggressioner bara rann ut i handskarna för varje slag. Plötsligt kan jag förstå varför folk faktiskt boxas och hade det inte varit för de fula näsorna man får så hade jag nästan varit sugen att prova på det med. Jag har bara en liten oro. Detta över det faktum att jag ska flytta imorgon. 

Jag är nämligen den personen som alltid får träningsvärk två dagar efter jag tränat. Då kan jag med största sannolikhet säga att morgondagen kommer bli ett rent helvette eftersom jag vaknade med träningsvärk i morse. Troligtvis kan jag lägligt nog inte kunna lyfta armarna. Så synd...

Jag tänkte nu fira min sista kväll som nitton i fortsatt slaganda med boxande, snyggt svettiga, halvnakna män i Fight Club. Jag längtar redan till nästa onsdag när jag kan känna mig som Rocky igen. (Även om jag hatar de filmerna...) Förövrigt, hur bär man sig åt att svettas snyggt?! Jag vet att detta inte bara är på film, det känns som om jag alltid är tio gånger svettigare än de på samma pass. Nu kan jag inte direkt skylla på att jag är vältränad heller. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar