onsdag 10 november 2010

ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Jag var hemma fyra inatt. Jag har suttit totalt 17h i sektionsmöte, rätta mig om jag har fel för det är högst troligt att jag är så trött att jag glömt hur man adderar. Jag har matlab imorn, vilket innebär att jag ska se en video om hur det fungerar. På engelska. Jag ska dessutom skriva x antal inbjudningar. Det enda jag vill är sova, men det har det varit värt. Jag är från och med jan/feb vice hovmästare på K-sektionen! 

Jag har också precis fått tillbaka mitt tentaresultat, glatt överraskad.

Jag som varit så skrivsugen och haft så mycket att berätta i flera dagar och nu kommer jag inte på någonting. Jag har till och med suttit och klurat på fyndiga formuleringar som nu är borta med vinden, eller sömnen kanske. Det är nog tyvärr dags att sätta sig och lyssna på kinesen som ska äga min uppmärksamhet i en halvtimme. Matlab-tutorial här kommer jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar