söndag 23 oktober 2011

tort och tråkigt??

Nej Krischans spääx verkar allt annat än tort. Ganska svettigt faktiskt och framförallt inte tråkigt. Första spääxperioden har startats och jag känner på mig att det blir fler. Det verkar vara ett gott gäng. Jag kan nästan inte vänta tills vi kör igång på riktigt, imorgon, och funderar på att lägga mig redan nu (delvis för att det snabbare blir morgon då, och delvis för att tentaveckan sitter kvar lite som en stenfylld ryggsäck på min rygg).

En sak jag tänkte på idag bara var att det är tur att andra kommer på skämten då jag kommer på alla fyndiga saker sådär en timme efter de ska levereras. En chans att vara rolig och presentera sig själv genom att säga vem man hade velat vara sumpades i panik då jag efter två minuters tänketid svarade: "Jag är ganska nöjd med att vara mig själv just nu." Cheeeeeesy. På hemvägen kom jag däremot att tänka på, bland andra, Stålmannen. För då hade jag kunnat slippa alla blåmärken från de gånger jag upprepande går in i mina trampor när jag leder min cykel. Jag hade också kunnat förhindra alla de butterfly effects som jag troligtvis skapat några gånger i mitt liv och spola tillbaka tiden när jag vill ändra på något.

Hur som helst kommer jag ha en awesome månad och träffa mycket nytt folk. Glömde jag säga att jag fick en roll? ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar